czwartek, 7 lipca 2011

Różane guziczki


Zrobienie im zdjęcia było koszmarem. Błyszczące guziczki i błyszczące koraliki to nie jest to, co mój aparat lubi najbardziej. Ale jakoś się udało. Nie udało mi się niestety uniknąć mojego odbicia na powierzchni guzika. No cóż...
Zaniedbałam nieco haft koralikowy, ale nadrabiam straty i przedstawiam kolczyki w odcieniach różu. W środku znajdują się guziczki, których używałam już przy wyszywaniu wcześniejszych kolczyków. Obszyte japońskimi koralikami Toho Treasures. Bezel zrobiłam z opalizujących koralików Jablonex. Dalej są już Toho Round wielkości 11. Kolory przywodzą mi na myśl pączek róży.
Kółeczka mają średnicę 28mm. Koraliki doszywałam żyłką, zaś ostateczne obszycie zrobiłam delikatną bawełnianą nicią w kolorze kremowym, aby pasowała odcieniem do ekologicznej skórki, którą kolczyki są podszyte.

2 komentarze: